Forum Volvo 850 20

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych
Odnośniki


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

 

rozpieszczona-ksiezniczka rozpieszczona ksiezniczka

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: Volvo 850 vs Renault Safrane
Co radzicie 20 letniemu chłopakowi?? tzn. mnie

Już mam dość użerania sie z moim "hultajem pony" i postanowiłem go zmienić na coś większego i wygodniejszego.

Z racji tego że niedługo zaczynam prace jako kierowca ciężarówki (pozdrawiam forum samochodów ciężarowych ) i będe nim jeździł dość rzadko to spalanie schodzi na drugi plan, liczy sie bezproblemowa obsługa no i komfort. Wybieram miedzy tymi dwoma autami gdyz stwierdziłem ze BMW 730/735i to jednak nie dla mnie.

Volvo to ok 93r. a Renault ok 95r.

Czekam na opinije.Pozdrawiam.
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=45476



Temat: N7U/B5254S Gdy zimny nie chce chodzic na benzynie...
Witam.Pisze na tym forum bo to podobne siniki.A wiec mam pytanie czy ma ktos moze pojecie dlaczego gdy zrobilo sie zimno mam problemu z odpalaniem i chodzeniem samochodu na PB.Gdy samochod sie zagrzeje chodzi bez problemu.Na LPG chodzi bez problemu , czy jest cieply czy zimny.Co do błedów to pokazuje sie :

1.Czujnik masowego przepływu powietrza (czasami sinik ma jakis problem z wchodzeniem na obroty ale gdy go odlaczam wszystko jest ok ale na zimnym siniku roznicy nie ma tzn. czy podłaczony czy nie chodzi źle)
2.Lambda
3.TPS - bardzo rzadko (1 na miesiac) pokazuje sie bład

Samochod to Volvo 850 2,5 20V a niestety myslalem ze w internecie na temat Safrane jest mało - myliłem sie....
może ktoś pomoc ??
Źródło: forum.safrane.pl/viewtopic.php?t=1502


Temat: Wiem, że Volvo, ale które?
Witam po raz pierwszy na forum.
Dziś prawie przez cały dzień czytam i czytam i szczerze mówiąc mam już taki mętlik w głowie, że zdecydowałem się napisać. Może ktoś mi pomoże w wyborze i poszukiwaniach.
Jestem prawie zdecydowany na kupno Volvo, choć nigdy jeszcze Volvo nie prowadziłem. Ma to być kombi z klimą, raczej bez skóry. Cenię wygodę, ale nie do przesady. Nie chcę auta starszego niż 97-98 rok i nie chcę żeby miało przebieg więszy niż 150-160 Kkm. Całkowita kwota jaką mógłbym na nie wydać to ok. 18-20 tys. PLN. Jest mi obojętne czy ON czy gaz, ostatecznie benzyna, choć wolałbym żeby w przyszłości części nie były zbyt drogie.
V70 są drogie albo trzeba dołożyć do nich po kupnie jeśli są w przystępnej cenie. W przyszłości pewnie też kosztowne przy jakichś naprawach?
960 już wiem, że lepiej nie kupować.
Myślałem o 850, ale nie wiem czy są takie roczniki w tym modelu? Jakiego silnika szukać?
V40 jest mnóstwo na rynku i to już jest dla mnie podejrzane.
940 chyba za stare jak na moje wymagania.
Nie wiem też jeszcze co to są np. wersje "POLAR" pochodzące z Włoch?

Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi pomóc w wyborze modelu i silnika, podpowiedzieć na co zwracać uwagę - silnik, wyposażenie, czego unikać?

Pozdrawiam - McViking
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=5935


Temat: [850 kombi T5] - prośba o ocenę, wiele usterek
Drogo jeszcze nie znaczy też dobrze u nas w stolicy na Sikorskiego w jednym komisie stało też ładne 850 naprawde ładne z 96 r. Jak szukałem dla siebie vołovinki to go oglądałem jakieś 2,5 roku temu tylko cena mi nie pasowała kosztował chyba 20 tyś. I co się okazuje że stoi do tej pory to już nie jest dobry samochód. SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE pawelpiwowarczy, nie śpiesz się z zakupem obejrzyj dobrze każdy samochód i poczytaj trochę na forum.
Ps. mój poprzedni samochód był ford mondeo ale marzyłem już od dawna o 850 i już w tedy wiedziałem więcej o volvo niż o fordziaku.
Jak możesz to zapodaj jakiś kontakt do tego gościa jak bede miał czas to zerkną na niego ale naprawde nie obiecuję bo w czwartek wyjeżdżam na dorsza

IKARUS POWER
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=13314


Temat: Kupię VOLVO 850 / V70 2,5 benzyna, 20V
Witam! Z forum wiem, że jak już ktoś pojeździł VOLVO, to jego następny samochód to ...też VOLVO. Nie stać mnie na nowe auto ale ... chciałbym od czegoś zacząć.
Jeśli ktoś z Forumowiczów ma na zbyciu swoje auto lub wie, gdzie można takowe nabyć - z góry dziękuję za wszelkie informacje!!!

Jacek
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=5072


Temat: volvo 850 sokolniki (koło Łodzi)

Witam, jestem w trakcie wertowania ogłoszeń i forum na temat 850 - ki, moją uwagę zwróciło to volvo http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7437606


Co najważniejsze, a nikt nie zwrócił na to uwagi, ten samochód to nie jest 2,5 170 km, tylko 2,0 126 km. W najlepszym wypadku 2,5 144 km, ale raczej 2,0 126 km.
Czyli nogami trzeba się odpychać żeby to pojechało

[ Komentarz dodany przez: rudywr: 2009-02-11, 20:13 ]
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=21349


Temat: 850 >> 2,5 20V a' Turbo
Witajcie.

Od pewnego czasu przegladam forum, gdyż jest kilka modeli tej marki, które naprawdę mnie interesują. W najbliższym czasie muszę zmienić samochód na cos większego i pomyślałem, ze to dobra okazja aby "sprobować" własnie teraz Volvo.

Wracajc do sedna...
Po przemyśleniach, skłaniał bym się w kierunku 850 kombi, a skoro juz Volvo to rozważam 2,5 20V lub jakieś Turbo. I tutaj mam małą prośbę - dużo już przecztytałem na forum o tych silnikach, ale czy ktoś mógł by może jeszcze coś zasugerować co do wyboru jednego z nich? Chodzi mi głównie o to, czy wersja doładowana jest jakoś wyraźnie znacznie uciążliwsza w eksploatacji, kosztach serwisowania, trwałości (nie ukrywam, że jeśli trafie na dobry egzemplarz to chciał bym nim dłużej popowozić)?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, a może ewentualnie polecicie coś godnego uwagi z allegro lub jakiś namiar... Z góry dzięki

Pozdrawiam[/list]
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=8270


Temat: Chcę kupic Volvo 850 lub v70 z silnikiem diesla
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem forum.
mam jedno pytanie dotyczące tematu posta:
Czy mogę w Polsce kupic wyżej wymienione auto z roczników 95 - 99 w miare rozsądnym stanie czy też muszę się fatygować gdzieś za granice.
I jeszcze jedno jeśli ktoś miałby fajne autko do sprzedania to proszę o jakieś fotki.
ogólnie będę wdzięczny za jakieś rady gdyż nie znam się na autach zbytnio a muszę kupić i stwierdziłem że najbardziej podobają mi sięVolva ale głównie kanciaste. ( chociaż na nowe i tak mnie nie stać ).
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-05-20, 14:27 ]
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=23729


Temat: Prośba o opinie 850, 2.5 z 96r.
Witam szanownych forumowiczów. Jest to moja pierwsza wypowiedź na forum a raczej zapytanie. Mianowicie chciałbym stać się posiadaczem 850-tki najlepiej 2.5 20V, i tutaj moje pytanie czy ktoś z kolegów na forum oglądał auto z tego linku:

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11062983
Ma ponoć uszkodzoną skrzynię i teraz czy opłacało by się kupić auto i drugą skrzynie? Bo cena jest przystępna. Najważniejsze żeby nie był spawany z dwóch czy coś w tym stylu.
Jakby ktoś mógł proszę o opinie i ewentualne wskazówki, dopiero raczkuje w temacie Volvo.
Dzięki serdeczne.
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=29566


Temat: czytałem forum i kupiłem volvo - dzięki za rady!
Również i ja, korzystając z informacji znajdujących się na forum zakupiłem krwisto czerwoną 850 -kę kombi 2,5 l 20V.

Dziekuję.


Teraz wiem co to znaczy "cieszyć się jazdą"
Volvo to coś więcej niz samochód......... to jest stan ducha
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=5483


Temat: kupie volvo s 40 co o nim sadzicie?
czaki nie siej tu dezinformacji. Chcesz kupić auto 11-letnie z przebiegiem 150 tys.? POWODZENIA. Wolę mieć uczciwe 200 tys. niż kręcone 150 tys. Jeśli się dba o te silniki, robią 500 tys. bez remontu. Tu masz odpowiedź, czy 200 tys. to dużo

Co do samochodu to jest to dopracowana, nie sprawiająca większych problemów konstrukcja. Może w porównaniu z Volvo 850 wypada gorzej, ale w swojej klasie i cenie jest naprawdę dobrą ofertą. Więcej przeczytasz na www.v40.pl/forum

To nie jest silnik GDI (taki ma srebrną pokrywę z napisem GDI), tylko dobra, porządna jednostka Volvo 1.8, którą można bez problemu zagazować.

Auto wygląda na zadbane, tak jak mówi don mario - są nawet dekle (mnie się też trafiło auto ze wszystkimi dekielkami, więc jest to możliwe).

Szkoda że nie wiadomo czy klimatyzacja jest manualna czy automatyczna. Nie ma elektrycznych szyb, ale jeśli jest klima, to i tak nie będziesz często otwierał okien

Mam ten rocznik, zrobiłem nim 20 tys., więc jak coś będziesz potrzebował to pytaj na PW albo gg
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=18358


Temat: Pomocy volvo 850 2,5 tdi jak działa podgrzewanie silnika
WITAM wszystkich. mam volvo 850 2,5 tdi. Podczas tej zimy maiłem troche problemów z porannym rozruchem mojego "czółna". Przy temp -12C rano trochę pochechłał ale zagadał. Wczoraj postanowiłem podłączyć go na noc do prądu wykorzystując podgrzewanie silnika. Było -16C rano odpalił bez większych problemów. Moje pytanie: Czy podłączenie do prądu pomogło czy po prostu miałem fart. najgorsze to to że auto nie sygnalizuje podłączenia do prądu. Zadnej kontrolki lub jakiejś lampki. Jestem bardziej zielony od trawy w tych kwestiach. Czy ktoś na forum zgłębiał to całe Podgrzewanie silnika.
P.S. Bardziej "kumatych" proszę o wyrozumiałość ale to mój pierwszy diesel a drugie auto.

[ Komentarz dodany przez: Jacoos: 2010-01-28, 20:02 ]
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=29393


Temat: [850] Problemy z wentylatorem
WITAM,pisałem na innym forum na ten temat:
-------------------------------------------------------------
> wszystko świetnie jednak w pewnym momencie wentylator zaczął dmuchać maksymalnie
> i nie udawało się zmniejszyć jego obrotów żadnym pokrętłem ani suwakiem.
> Wyłączyłem silnik a wentylator dmuchał dalej...wreszcie wyciągnąłem bezpiecznik 5, 30A
> to go zatrzymało. Oczywiście klima sygnalizowała defekt(mrugające czerwone lampki przez 20 sek) i nie można jej było
> używać...
> PYTANIE do znawców:
> Od czego zacząć poszukiwanie przyczyny,czy to poważniejszy defekt, czy drobiazg
-----------------------------------------------------------
ciągle walczę z tym tematem, prawdopodobna przyczyna to sklejenie się styków...
tylko których i gdzie ich szukać???
ARNI mi podpowiedział :
-----------------------------------------
z dzisiejszej strony:
http://www.foreignaffairs.us/solutions.php

obejrzyj
"My A/C operates erratically" ('95 Volvo 850)
i
The Heater won't turn OFF' ('93 Miele)

i juz masz mozliwe przyczyny.
A poza tym daje sie wymrugac kody błedów klimy, procedura opisana we
wieszczu.
-----------------------------------------
jednak ciągle nie mogę znaleźć tej płytki ze stykami !!!
może ktoś wie gdzie to jest? czekam i szukam
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=8353


Temat: [850] wymiana oświetlenia zespołu wskażników
witam
jestem pierwszy raz na forum. kupiłem niedawno volvo 850 t5 1995 rok. wadą jest podświetlenie zespołu wskażników w 20% - częsć obrotomierza i prędkościomierza, reszta nie jest podświetlona.
proszę o wskazówki jakich żarówek użyć, ile sztuk( chciałbym wymienić już wszystkie) i jak się do tego zabrać bo jestem laikiem w temacie.
pozdrawiam
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=6784


Temat: Ile pali Volvo?

witam,
szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, ile pali volvo ?
najbardziej interesuje mnie 940 z silnikiem 2.0 benz, bezn + lpg oraz 2,4 diesel,
ale również chętnie poznam spalanie innych modeli.

pozdrawiam

ps. szukam 940 lub 850 kombi


Moj tata sprzedaje 940 2.0 turbo + LPG z 96r
spalanie? no cóz LPG to kiedys na trasie mi łyknał i 20 l. ale to bylo przy 180 i przy klimie na fula. Natomiast normalnie po powyzej 12 zalezy jak sie jedzi w miescie to raczej nie schodzi ponizej 14. Za konfort trzeba płacic
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=1137


Temat: [All] Jakie wycieraczki na przednią szybę?
Witam wszystkich
Na forum jestem przeszło od 1,5 roku poprzednio miałem 440 1.8 DL ale po wypadku gdzie gość wjechał nam w bok auta (gdyby nie volvo pewnie żona, przeniosła by sie na inny świat "drzwi pasażera wbite do środka" ) kupiliśmy 850 2.5 20v jeszcze bardziej bezpieczne "trauma małżonki"
ale wracając do tematu w obu Wołowinkach stosuję z powodzeniem wycieraczki starego typu produkcji MotGumu sprawują się doskonale wymieniam je raz w roku a robie rocznie około 40k kilometrów po nie najlepszych podlaskich drogach
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=7195


Temat: 850 B5252 2.5 10v Wymiana silnika
Witam wszytski jestem nowy na tym forum, zdążyłem się jednak już przywitać w opdpowiednim topicu.
Od ponad 4 lat jestem właścicielem 850 z silnikiem 2.5 10v o mocy 144KM. Auto pochodzi z 1995r. Do ostatniego tygodnia nic nie wskazywało na jakiekolwiek problemy z silnikiem. Niestety parę dni temu mechanik stwierdził obróconą panewkę na wale. Jestem więc zmuszony do zakupienia drugiego silnika i w związku z tym mam do was drodzy forumowicze parę istotnych dla mnie pytań na, które mam nadzieję,jesteście w stanie mi odpowiedzieć:

1. Czy mogę kupić silnik o oznaczeniu 5254, i czy nie będę musiał kupywać drugiego komputera do sterowania silnikiem??
2.Czy komputer od 10zaworowego silnika nie różni się od komputera z 20 zaworowca??
3 Czy jednak muszę pozostać przy takim silniku jak miałem, gyż i nny nie będzie chodził na dotychczasowym kompie??
4 Czy możecie polecić mi jakieś sprawdzone miejsca w których mogę kupić drugi silnik (używany) do mojego Volva??

Bardzo proszę o porady, z góry dziękuję

Pozdrawiam
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=15460



Designed by Finerdesign.com